নিবন্ধমালা [খণ্ড-১] | Nibandhamala [Vol. 1]

বই থেকে নমুনা পাঠ্য (মেশিন অনুবাদিত)

(Click to expand)
১২ নিবন্ধযালা উপলব্ধি কৰিয়েই আমি আত্মণক্তিৰ ওপৰত ভৰ fe fax শিব faced | fray ক্ষেত্রত যি মানুহে আকম্মিকতাক fea কৰে তেও'ৰ নিজকেই বিশ্বাস কটবিবলৈ সাহস নাই । তেও* যেতিয়াই তেতিয়াই যাকে তাকে মানি লয় আৰ ANAS হ'বলৈ আকুল হৈ পৰে। মানুহে যেতিয়া দেখে যে বিশ্বব ক্ষেত্ৰত নিজৰ বুদ্ধিয়ে কাম নিয়ে, তোেতয়া তেও* আন সন্ধান কৰিবলৈ ইচ্ছা নকৰে। কোনো প্রশ্ন নকৰি COS CATS বাহ্যিক বিশ্বৰ গৰাকীক বিচাৰি PCF; সেইবাবেই তেও'লোকে পুলিচৰ দাৰোগাৰ পৰা মেলেবিয়াৰ মহ ANTS APACS হাতত ST খায় । বুদ্ধিব ভীৰুতাই হৈছে শক্তিহীনতাৰ ঘাই থলী। পশ্চিমীয়া cS ৰাজনৈতিক স্বাতন্ত্যৰ বিকাশ কোতিয়া আৰম্ভ হ'ল! Bite ase নিয়ম ব্যক্তি বা সম্প্রদায় বিশেষৰ যে ধেমালিৰ বস্তু নহয় আৰু সেই নিয়মৰ লগত তেও*লোকৰ প্রত্যেকৰে সন্মতিৰ সম্বন্ধ আছে এই কথা দেশৰ মানুহে কেতিয়াৰপৰা afore ] যোতিয়াবপৰা বিজ্ঞানব আলোচনাই তেও'লোকৰ মন Gyre কৰিলে আৰু কেতিয়াৰপৰা তেও'লোকে ব্‌জিলে যে ব্যক্তৰ কল্পনাই বিকৃত নকৰা নিয়মেই হল সত্য নিয়ম আৰু এই নিয়ম মানুইৰ ইচ্ছাৰ WAT অকণো AST নহয়। মই এদিন এখন area উন্নতি কৰিবলৈ গৈছিলোঁ। maa মানুহক সুধিলোঁ-"গেইদিলা তোমালোকৰ চুবুবীত জুই লাগোঁতে এখনো ঢাল ৰক্ষা কৰিব নোরাবিলা কিয় ?” তেও*- লোকে ক'লে-_ “কপাল !” মই কলো “কপাল ALITA কসরাৰ অভাব | HAIG কিয় এটাও yey খন্দা নাই ” তেও*লোকে Sows ক'লে--"ডাউৰাীয়া SOTA আজ্ঞা হ'লেই হয় ।” ঘৰৰ জুই লগাৰ APACS থাকে ভাগ্য, তেও*- লোকৰ পান দিয়াৰ ভাৰ কোনো এজন কত্তণৰ । গতিকে যি কোনো উপায়ে তেও'লোকে এজন SOT পালেই ৰক্ষা পৰে। সেইবাবেই তেও*লোকৰ ভাগ্যত আনকোনো অভাব থাকিলেও কত্তণৰ অভাব নাই | বিশ্বৰাজাত দেবতাই আমাক স্বাধীনতা fe afe আছে। অর্থাৎ Parag নিয়মক তেও সাধাবণ নিয়মত পবিণত কবি দিছে । একমাত্র আমাৰ মোহৰ বাহিৰে অন্য একোর্বেই আমাক এই নিয়মৰ কত্‌স্বৰ পৰা বঞ্চিত afag TATA | সেই কাৰণেই আমাৰ উপনিষদ্দে এই দেবতা সম্বন্ধে কৈছে-- *যাথাতথ্যতোহথণন্‌ DHS শাশ্বতীত্যঃ AMS.” অধণৎ aes বিধান ভেও*



Leave a Comment