সচিত্র মঞ্চলেখা | Sachitra Manchalekha

বই থেকে নমুনা পাঠ্য (মেশিন অনুবাদিত)

(Click to expand)
aN সঙ্গীত সাধনা--লক্ষ্মীৰাম বকর, বাধাবাম দাস-__বাঁধিকাবাম ঢেকিয়াল ফুকন-- গান গোরা দল--_মঙডলদৈ মজলিচ ১৭৩--১৭৮ বন্দ কি ছন্দেৰে- অস্বিকাগিবী ৰাংচৌধুরী .. ১৭৮--১৮+ নামে মন্দাকিনী সবগৰ পৰা -কীণ্ডিনাথ শর্মা বৰদলৈ ঃ aaa অভিষেক, লুইতক্কোরৰ, স্ুৰবিজয়, মেঘারলী ee Spe ১৮৩ Sie ফুলনি, Se ধৰণী-পল্মধৰ চলিহা ** zr (১৮৩০) waa নিৰপম| জননী-_উমেশ্চন্দ্র চৌধাৰী « .. (১৮৪) বিলত তিবৰেবিৰাঁয় gay পাহি এঁ-কমলানন্া ভট্টাচাধ্য-_ (১৮৪) গছে গছে পাতি দিলে pace শবাই-_জোযোতিপ্রসাদ আগৰ্রাল।-- শোশণিতকুরবী (১৮৫--১৮৮ ) ‘coq বলিয়া নয়ন ভৰি চা, পার্ব্বতিপ্রসাদ বৰুরা-_( ১৮৯ --৯০), “যাউতিযুগীয়া৷ Ths fan’, বিষ্ণুৰাভা-- ** .. (১৯১-১৯৩), “এহি মোৰ কামৰূপ ধাম” -_পুৰকুষোত্তম দাস _ re (১৯৩--১৯১ ) --ৰংঘৰে মেলিলে Getty — তুপেন হাজাবক। om (১৯৪--১৯৫ ), কোনে বাই গল ZI তব্ণী (১৯৫) দ্বিতীয় অধ্যায়-_ মঙলটদৈৰ মঙলাচৰণ £: এঁতিহ--ওজাপালি -বিয়াহৰ ওজাপাঁলি মালচী গীত- দুর্গাপূজাৰ জাগৰ গীত-বিষ্ণুপুজা--বিয়াই গোরা ea আৰু স্থকনানী ওজা- বিয়াহ্‌ৰ প্লে ওজাসকল -মাৰৈ পূজা আৰু মাৰৈ গোরা ওজাপালি-সুকনানীৰ বিখ্যাত ওজাসকল-- দেওধনী-_ দেওধনীৰ ক, ঢেপাঢোল, জয়ঢোল কালীয় ves ১৯৬--২০৫ নলব।বীৰ নুত্য-সমাবোহ :- পুতলা — নৃত্য _-ওজাপালি-_ আপী eal, দেওধনী ve ২০৫--২০৭ ডুবিৰ দ্বেবদাসী - দেেরদাসী নৃত্য .. vs ২*৭--২০৯ তৃতীয় অধ্যায় প্রাচীন কামৰবপী লুভ্যসঙ্ঘ £₹--স্মৃতিৰ চকুলো--কঃ পদ্থা--নামকৰণ -উদ্বোধনী-_ অগ্রগতিৰ পথত--ভৈদ্লামত অরতবণ--কলিকতা মহানগৰীত -জয়নির্মালি — মযূৰভঞ্জ প্রাসাদত _বিৰতিৰ অস্তত -পঞ্চনদৰ পাৰত oe ২১*--২২২ সেউজীয়া সমাজ :-_সেউজীয়া সমাজ সঙ্গীত বিদ্যালয়--মৌমেল + ২২২--২২৪ SZ কলামগ্ডল : আবস্তণি--অন্মকথা--অজঙস্তা সঙ্গীত-বিস্যালয়--জয়নিচান-- RTA গৰাহত-_পুনৰুথান-_জয়যাত্রা--মহীশুৰ আৰু মদ্রদেশত- ইন্দিৰা TERI মণি শর্মা উমা bas) আৰু নীলপদ্ম--কিশোৰকুমাৰ পাঠক--মণ্ট Stet ন ভোটত থাপনা--আপুকীয়া সম্পদ-_ - ২২৪--২৩৪ জামুগবিব থাপন৷ ঃ ve se "aes



Leave a Comment