মহাভারতম (শান্তিপর্ব্ব) [খণ্ড-৯] | Mahabharatam (Shantiparba) [Vol. 9]

বই থেকে নমুনা পাঠ্য (মেশিন অনুবাদিত)

(Click to expand)
পর্বণি ষড়ধিকশততমোইধ্যায়ঃ | ১০৩: অপ্যনাধ্যোৎকৃতপ্রস্ঃ পুরুষোইপ্যতিদারুণঃ | সুমহৎ প্রাগ্নয়াৎ পুণ্যং বলাকোইস্ধবধাদিব | কিমাশ্চধ্যঞ্চ TH col ধর্মকামোইপ্যধন্ম'বিৎ। mage, প্রাগ্নয়াং পুণ্যং গঙ্গায়ামিব কৌশিক: || তাদৃশোহয়মনুপ্রশ্মে। AT ধর্ম? স্ুদুর্লভঃ | Rees প্রতিমংখ্যাতুব: তৎ কেনাত্র ব্যবস্যতি ॥৯| ভারতকোযমুদী অপীতি। অনাধ্যো নীচ, অক্বৃতগ্রজ্তঃ অশিক্ষিতবুদ্ধি। টদুঞ্চশ্মণাীপি gags পুণাং MAUS | বাঁকে নাম ব্যাধঃ। BR কন্তচিজ্জস্তোর্বধাৎ। চিরহিংসাবৃত্তিবনাকো নাম কশ্চিদ্ব্যাধ্ঃ, San aS সর্শজন্ধভক্ষণপবৃত্তস্ত Foley সাণচম্মুযোহন্ধজন্তোর্ধাং স্বর্গ Mets কর্ণপর্ৈকপঞাণতমাপ্যারবৃত্তান্ত। WA ॥৭॥ কিমিতি। motel অধর্মবিদপি বধর্মকামঃ স্ন্, হিংসযাপি as ares stig atts, om feast, কৌশিকঃ পেচকঃ। কদ|চিৎ মপাঁডিগঙ্গাতীরে erga agasifa স্থাপিতানি; crise iss পেচকো AG তানি সর্বাণ্যেব বিদাররামাস। কালে চ সর্নপ্রাণি- বিনাশকভাবিবই তরবিষণরবিনাশধন্থাং মস পেচক? সদগতিং প্রাপেতি ধুক্তিসি্ধা লৌকিকী বার্তা ivi তাদৃশ ইতি । স্ব; selene) প্রতিগংথ্যাতুং বক্তম। তৎ তন্ম।ৎ অত্র বিষয়ে কেন প্রকারেণ Walaa মানুষ, Haale নিশ্চেতুং শতঞাতি ॥ম॥ ভারতভাবদীপঃ ole: সত্যানৃতসৌশ্ুত্তমঙ্গানন্‌ Tastee) যর বিষয়ে অহংমোপকারাদৌ সত্যমনিষিতং ন নিঠাযুক্তস্তে সত্যানৃতে বহ্‌পকাঁরপ্রধানে নিশ্চিদ্বন্‌ ধর্মবিদ্ধবতি ॥খ সন্ধা সাণচক্ষ্যঃ সর্বপ্রাণিবধায়োদ্ধতস্ত বধাদ্বনীকে ব্যাধো হিংস্রম্বভাবোইপি স্বর্গ জগামে হি কর্ণপর্নাকথামুসন্লেয়া Nn ape SUA: সত্যবাদী চোরেছাঃ সতাবচনাডিমানিষ্বান্মার্গনুপদিপ্ত কার্পটিকান ঘাতিতবান্‌ অসৌ বণ্মবিশ্লেত্যর্থচ। কৌশিক উপকো গদ্গাতীরে সহস্রশ; aban স্থাপিতাল্পগুনি তিত্বা মহৎ aero প্রাপ, তদণেদেন | তীক্ষবিষাণাং সর্পাণাং বৃদ্ধা ACH লোক্নাশঃ ABA ॥৮॥ নীচজাতি, অশিক্ষিত বুদ্ধি ও মাতদারুণ স্বভাব মানুষও পাপের কার্য্য করিয়াও মহাপুণ্য লাভ করিতে পারে; বলাকনামক ale যেমন wears বণ sfaal স্বর্গলাভ করিয়াছিল wu আর মুঢ় এবং অধন্মজ্ঞ হইয়াও ধর্মকোমী মানুষ হিংসার কাযা করিয়াও যে মহাপুণা লাভ করিতে পারে, তাহাতেই বা আশ্চর্য আছে fe, যেমন পেচক গঙ্গাতীরে সাপের বহুতর ডিম নষ্ট করিয়া, সদ্গতিলাভ করিয়াছিল wi (৯):.-ন কেনাত্র-..বর্ধ। তর্কেণাত্র...নি।



Leave a Comment